♦♦  واحد طراحی نقشستان آمادگی دارد تا در صورت نیاز، حاشیه مورد نظر شما را برای صفحه لوح تقدیر طراحی نماید.  ♦♦

متن لوح تقدیر روز پزشک ، متن تقدیرنامه روز پزشک ، متن تقدیر و تشکر روز پزشک

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لا طبیب من لا طبیب له ، لا رفیق من لا رفیق له

پزشک حاذق سرکار خانم/جناب آقای دکتر ………..

جامعه‌ی پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملّی و میهنی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می نمایند.

با فرا رسیدن روز پر‌بار و ماندگار پزشک در سالروز بزرگداشت یگانه‌ی زمان و دردانه‌ی دوران – شیخ‌الرئیس ابو‌علی سینا – این روز باشکوه را به شما پزشک چیره دست تبریک عرض می نماییم و این لوح تقدیر را به پاس شایستگی و بایستگی شما به پیشگاه لطیف پر لطفتان تقدیم میداریم.

با امید به اینکه در زمینه‌ی توسعه‌ی علمی کشور از جمله افزایش کیفیت آموزش در مراکز پزشکی، تولید علم و توسعه‌ی کمی و کیفی پژوهش های پزشکی، تربیت متخصصان و دانشمندان و فراهم آوردن امکان اختراعات و ابداعات پزشکی نوین; با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه، کوشا و پویا باشید.

و من ا… التوفیق و التکلان

متن لوح تقدیر روز پزشک ، متن تقدیرنامه روز پزشک ، متن تقدیر و تشکر روز پزشک

 

 

به نام خداوند یکتا

و هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسی که صداقت و مهارت را ابزار خود گرفت تا رنگی از آسمان در پهنای زمین جلوه کند. به قداست جامه‌ی پاکتان سپیدترین زندگی را برای شما آرزومندیم.
بدین وسیله یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز پزشک را بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم.

 

 

متن لوح تقدیر روز پزشک ، متن تقدیرنامه روز پزشک ، متن تقدیر و تشکر روز پزشک

 

 

اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی. اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی (شادروان دکتر قریب)

ضمن تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان، امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان پیوسته بر دل بیماران بتابد و هماره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد.
روز پزشک بر شما گرامی باد.

 

 

متن لوح تقدیر روز پزشک ، متن تقدیرنامه روز پزشک ، متن تقدیر و تشکر روز پزشک

 

 

بسمه تعالی
…وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است. (مائده ۳۲)
حمد و سپاس خدای را که تمام عالم به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف.
پزشک محترم جناب آقای/خانم دکتر ….
ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و خدمات جنابعالی در راه حفظ و ارتقاء سلامت جامعه که همواره عطر امید بر بالین بیماران می‌پراکند و به رنجوران امید و حیات عطا می‌کند، روز پزشک را به شما تبریک عرض نموده و از طبیب عشق برای شما توفیق روز افزون و بهروزی مسالت داریم .
در کمال ادب و ارادت این لوح سپاس تقدیم شما می گردد تا یادگاری باشد برای شما که با حس نوع دوستی و به پشتوانه‌ی دانش روز، با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوای بیماران اهتمام ورزیدید.

 

 

متن لوح تقدیر روز پزشک ، متن تقدیرنامه روز پزشک ، متن تقدیر و تشکر روز پزشک

 

 

گر سلامت طلبی روی مگردان ز طبیب         که تن ساز به قانون شفا می‌آید
پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند.
روز پزشک، روز قدردانی از مدد این دستان مهربان و دوستدار سلامت جامعه گرامی باد.