قیمت ساخت تندیس

قیمت ساخت تندیس ، قیمت طراحی تندیس ، قیمت تندیس ( قیمت انواع تندیس ها ) چگونه محاسبه می شود؟

 

  ♦♦ سفارش دهنده عزیز پیش از آنکه متن زیر را مطالعه کنید این نکته مهم را یادآور می شویم که،
نقشستان با سابقه ای طولانی در طراحی و ساخت انواع تندیس آمادگی دارد که برای هر نوع سلیقه و بودجه، تندیس با کیفیت و مناسب ارائه نماید؛

زیرا ما همواره با تمام تلاش خود رعایت اصل دقت، کیفیت و تعهد زمانی را مد نظر قرار داده تا محصولی شایسته به شما ارائه دهیم. ♦♦

 

موارد متعددی در قیمت تندیس تاثیر گذار است. برای تعیین قیمت طراحی و ساخت انواع تندیس موارد زیر در نظر گرفته می شود :

 

– روش ساخت، ماده اولیه، جزئیات محصول : 

 

روش ساخت و ماده اولیه تاثیر به‌سزایی در تعیین قیمت ساخت تندیس دارد. همچنین به هر اندازه خلاقیت، ایده پردازی، جزئیات، ظرافت و قطعات محصول افزایش یابد، قیمت تندیس نیز بیشتر می شود.

 

– تیراژ :

 

از آنجا که محصول بنا به سفارش ساخته می شود و همواره هزینه های متعدد جانبی در تولید وجود دارد، تیراژ محصول در تعیین قیمت تمام شده بسیار موثر است. به طور کلی هر چه تعداد تندیس بیشتر باشد ، قیمت تندیس کاهش می یابد.

 

– زمان در نظر گرفته شده از ثبت سفارش تا تحویل تندیس : 

 

در صورتی که سفارش دهنده زمان کمتر از حد معمول در اختیار داشته باشد، شرکت با به‌کارگیری همه امکانات و ظرفیت های موجود، به طراحی و ساخت تندیس خارج از نوبت می پردازد و در نتیجه ممکن است قیمت ساخت تندیس افزایش یابد.

 

در اینجا باید اضافه کنیم که تمام هزینه ها بر طبق سفارش و توافقات محاسبه خواهد شد و تمام موارد مطرح شده تقریبی می باشد.

 

و سخن آخر
در صورتی که هرگونه سوال و ابهامی در زمینه قیمت تندیس ، قیمت ساخت تندیس ، قیمت طراحی تندیس  و قیمت انواع تندیس ها دارید، می توانید با واحد مشاوره نقشستان تماس بگیرید.

مشاوره طراحی و ساخت: ۵۵۲۸۵۱۳۵ (۲۱) ۹۸+